jueves, 15 de octubre de 2009

Qui ets, tu?

Qui ets,tu? Vaig fer el treball i la exposició sobre Marta, noia riallera, alegre, que sempre te un somriure per tothom, i encara que té vergonya de mostrar el seu somriure a les fotos, perque porta ferros, és encatador.






Qui ets, tu? Rubén, el meu company va fer la exposició sobre la meva manera de prendre apunts.








Descripció. Marta Vico

La Marta Vico és una de les noves companyes que tinc a classe, però de seguida saps qui és. És la més petita de classe, i no hem refereixo a estatura, sinó de edat, no complirà 18 fins el Desembre. Tot i això és una nena molt agradable, molt madura però a la vegada molt tendre. Jo crec que mai l'he vist fer una mala cara a ningú, sempre té un somriure per tothom, i si té el dia graciós et saluda amb la mà imitant al rei. Si qualsevol dia ets trist, apropat a la Marta una estona i veuràs com canvies ràpidament.

No hay comentarios:

Publicar un comentario