miércoles, 16 de diciembre de 2009

Autovaloració de la recitació

Seguidament exposaré la autovaloració sobre la meva exposició oral feta a classe, a la assignatura de COED. "El suspiro del moro"


Elecció del text
Vaig elegir aquest text, per que passo cada estiu per aquest port de muntanya, i sabia la llegenda des de que era petit.

Expressió oral
Crec que es fluixa, però preparada, se que el meu català és fluix, per la situació familiar que tinc, i vaig preparar-me la recitació amb paraules que fossin més fàcils.

Mirada
La meva mirada era perduda, anava d’un costat a l’altre de la classe, però jo a la recitació tenia la sensació de que mirava sempre a la mateixa persona.

Veu
El to de veu crec que és l’únic correcte, per com és la llegenda crec que no hauria de fer canvis de to, i tampoc crec que sigui massa monòton.

Postura
Molt insegura, amb els dos braços creuats a darrera meu. I canviant el pes del cos d’una cama a una altra.

Gesticulació
Nul•la

Control dels nervis
Fins a l’hora de parlar tot controlat, un cop vaig començar a recitar la cosa va canviar, anava tant segur que vaig sortir sense el paper escrit, però un cop allà davant la cosa va canviar molt.

Altres
Crec que va ser la meva pitjor recitació de les meves, per que portava dos dies practicant davant d’un mirall, però suposo que el mirall no és el mateix que 70 companys

No hay comentarios:

Publicar un comentario