martes, 29 de diciembre de 2009

Sessió 14: Intervenció de sintesi

Experiència amb blogger. El meu bloc, Tócame la bocina.

La meva experiència la veritat, no ha sigut una cosa molt nova, si és veritat que com a blogger no tenia un bloc, però ja vaig tindre un altre bloc (Bloc XXI) , que per desgracia vaig deixar en fer-lo servir, per que estava orientat pels meus jugadors d'handbol i vaig deixar d'entrenar-los.
Partint d'això doncs la veritat és que no és el mateix wordpress que blogger, però a la fi, amb distints noms són el mateix.
Per mi blogger m'ha semblat més senzill, més intuïtiu, més fàcil, i gairebé per res he tingut dificultats i he ajudat als companys sempre que he pogut. A l'hora d'utilitzar enllaços, vídeos, imatges i de més, no he tingut gaire problemes, al principi una mica amb les mides, però un cop les has fet bé, jo no hi ha problemes.

En el tema de manteniment, doncs, he intentat portar-lo al dia, no sempre és fàcil, i la mostra és que a les etiquetes de COED només tinc 5 entrades, i és vergonyós; GiTIC, crec que millora força el tema, crec que no falta cap, i també és per que aquest món hem sembla més interessant. Per això les dues entrades que vull destacar són de GiTIC.
La primera que destaco es la segona sessió, on manipulem l'audicity, per mi va ser molt interessant com vam tractar un arxiu d'àudio, per que no dir-lo, m'ho vaig passar molt be experimentant amb el programa i crec que és força útil i bastant senzill a l'hora de fer-lo servir. Sessió 2

Y la segona que destaco és la sisena sessió, l'educació mediatica. Vam analitzar d'una forma més profunda un anunci a escollir, i tot s'ha de dir, que després de fer això, i mentres o fèiem veus els anuncis amb uns altres ulls, ja no veus només un producte, veus un treball, unes intencions, inclòs, intents de "manipulació". Sessió 6

En definitiva crec que esta força be, al principi creia que seria una mica perdre el temps, però crec que ha sigut una cosa molt encertada per part dels professors "obligar-nos" ha fer un bloc del treball realitzat, ens obliga a portar un treball constant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario